Nagy csomag házhozszállítás & logisztika
English

Alvállalkozóknak

    Az oldalt készítette Mérei Tamás
    Gyakori kérdések a kiszállítással kapcsolatban
    Mikor kapom meg a csomagom?

    Csomagjának éppen aktuális állapotát a nyomkövetési oldalunkon, a csomagjának követési számának megadásával tudja lekérni. Illetve minden a csomag státuszával kapcsolatos emailben megkapja a nyomkövetéshez szükséges hivatkozást, amire kattintva a kért oldal a csomagállapottal betöltődik.

    Csomagjának kézbesítéséről minden esetben emailes, és SMS értesítést kap a szállítást megelőző nap. Amennyiben rugalmas szállítási módon vásárolt, a kiszállítás napját és egy egész napos intervallumot adunk meg. Amennyiben időkapus kiszállítás választott, abban az esetben a kiszállítás napját és az időkaput adjuk meg.

    Behozzák e a csomagom az épületbe/emeltre?

    Amennyiben rendelését behordási szolgáltatással kérte, úgy az ingatlanon belül egy helyiséget megjelölhet a szállítóknak, ahová a rendelést kézbesítik – FIGYELEM az adott helyiség baleset és károkozás mentesen megközelíthető kell legyen – amennyiben személyi sérülés, vagy vagyoni kár keletkezésének veszélye áll fent, a futár megtagadhatja a behordást az ingatlanon belülre.

    Amennyiben nem behordási szolgáltatással rendelte meg a szállítást, a csomag átadásának helye az ingatlant záró, első zárható ajtó előtti tér = társasháznál a lépcsőházat záró ajtó, kertes háznál a kapu.

    Kérhetem e más címre a csomagom?

    Csomagjának szállítási címét módosíthatja, de csak a szállítást megelőzően 48 órán túl. A szállítást megelőző napon településen belül van mód és lehetőség címet módosítani – ezt kérheti a futártól is. FONTOS, hogy címmódosítási kérelmet csakis írásban fogadunk el, amit kérjük az ugyfelszolgalat@carryall.hu-ra legyen szíves címezni a csomag követési kódjának megadásával.

    Kérhetem e másik időpontra a csomagom?

    Amennyiben időkapus kiszállítási módot kért, úgy abban az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot Feladóval – Megbízónk az Ön kérése, és az Ő rendelkezésre álló lehetőségei szerint fogja módosítani a szállítás napját, idejét.

    Amennyiben nem időkapus kiszállítási módon vásárolt, abban az esetben csak a szállítást megelőzően 48 órán túl van lehetősége jelezni a módosítási kérelmét. Kérjük vegye figyelembe, hogy rugalmas szállításnál nem áll módunkban adott napra, és időszakra kiszállítást tervezni.

    Hogyan tudok az ügyfélszolgálattal kapcsoltba lépni?

    Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 08:30-16:30 között érhető el. Kérjük vegye figyelembe, hogy a telefonon telefonos ügyfélszolgálatunk leterhelt, így kérjük annak írásos formában történő megkeresését.

    Tudok e futárral egyeztetni?

    A kiszállító kolléga telefonszáma a szállítást megelőző napon kerül Önnek megküldésre a szállítási napot és időt tartalmazó email üzenetben. KÉRJÜK, hogy a kollégát csak szállítás napján keressék, előző nap nem érdemes hívni, hiszen nem fog tudni választ adni a felmerült kérdésekre.

    Át tudom e venni a csomagom személyesen?

    Igen, viszont csak előzetes, ügyfélszolgálatunkkal/megbízónkkal történő egyeztetés alapján – amit kérünk írásban jelezni az ugyfelszolgalat@carryall.hu címre.

    Az értesítőben az áll, hogy szombaton, vagy vasárnap is szállítanak -ez igaz?

    Cégünk szombaton és vasárnap is szállít – így az értesítőben megküldött hétvégi kézbesítésről szóló üzenet pontos.

    Hogyan tudom kifizetni a csomagomat?

    Futárjainknál készpénzben, és bankkártyával is fizethet – kérjük amennyiben módja van rá a kártyás fizetést részesítse előnyben. Amennyiben készpénzben fizet – kérjük készítse elő a pontos összeget meggyorsítva az átadás-átvétel folyamatát.

    Megbontható a a rendelés csomagolása átvételkor?

    A csomagok átadása az rendelés digitális aláírása és az utánvét összeg kifizetése (amennyiben utánvétes) után történik. Azt megelőzően a küldemény nem kerülhet kibontásra. Az átvételi elismervényen a sértetlen csomagolást és a darabszám szerinti megfelelősséget igazoltatjuk le, valamint tartalmazza a kifizetett utánvét összegét is. Amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyom található, azt a futár jelenlétében jegyzőkönyvezni szükséges – akár digitális formában a futárnál lévő készüléken.

    Nem azt kaptam, amit szerettem volna rendelni

    Amennyiben nem azt a terméket adták fel Önnek, amit rendelt, kérjük észrevételét a Feladónak jelezze. Cégünk a rendelések szállításáért felelős, annak beltartalma nem a mi kompetenciánk.

    English