Nagy csomag házhozszállítás & logisztika
English

Mire is gondol az utca embere az alábbi kifejezések hallatán?

Piackutatás során érdekes megállapításokra jutottunk.

A futár, vagy házhozszállítás szóra a nagy többségnek a GLS vagy a Foodpanda ugrik be. Be kell ismerni, nagyon jó a marketingjük, és a szolgáltatásuk is. Ez olyan, mint annak idején mikor megjelentek a hipermarketek itthon sokáig a Cora, vagy ma már Auchan-t is csak „madaras Tesco-ként” aposztrofálták. Most a futárra, kiszállítóra, házhozszállításra, küldöncre sokak a fenti cégeket kapcsolják össze a fogalommal.

Viszont, ha a küldemény, küldönc kifejezéseket említjük akkor a Magyar Posta, a DHL, vagy TNT-Fedex az, amire megkérdezett fél általában gondolni szokott, pedig a küldemény kifejezésbe mérettől függetlenül nagyon sokféle csomag, vagy rendelés belefér.

Sokkal kevésbé informáltak az emberek akkor, ha a nagy csomag házhozszállításról kérdezzük őket. De mi is az a nagy csomag?

Nem kőbevésett fogalom, de nagy csomagnak nevezzük a szakmában azokat a termékeket, melyek tömege a 30 vagy 40 kg tömeget, övmérete a 300 cm-et meghaladja. Ezen csomagok kezelése, szállítása nem olyan egyszerű, mint egy cipősdobozé, vagy mobiltelefoné, vagy akár egy doboz pizzáé.

Vajon miért is van ez így? Nagy méretű csomagból jóval kevesebb van, mint kis méretűből, számadataink szerint 10 rendelésre 1,4 nagy csomagos rendelés jut, ha az étel kategóriát nem vesszük figyelembe. Nagy csomag feltételezi azt, hogy a termék drágább, vagy olyan fogyasztási cikket rejt, amit nem vásárol olyan rendszereséggel a fogyasztó, mint mondjuk egy pizzát, vagy ruházati cikket, vagy esetleg mobiltelefont.

Nem titkolt célunk, hogy cégünk neve egybeforrjon a nagy csomag házhozszállítás fogalmával.

Az oldalt készítette Mérei Tamás
Gyakori kérdések a kiszállítással kapcsolatban
Mikor kapom meg a csomagom?

Csomagjának éppen aktuális állapotát a nyomkövetési oldalunkon, a csomagjának követési számának megadásával tudja lekérni. Illetve minden a csomag státuszával kapcsolatos emailben megkapja a nyomkövetéshez szükséges hivatkozást, amire kattintva a kért oldal a csomagállapottal betöltődik.

Csomagjának kézbesítéséről minden esetben emailes, és SMS értesítést kap a szállítást megelőző nap. Amennyiben rugalmas szállítási módon vásárolt, a kiszállítás napját és egy egész napos intervallumot adunk meg. Amennyiben időkapus kiszállítás választott, abban az esetben a kiszállítás napját és az időkaput adjuk meg.

Behozzák e a csomagom az épületbe/emeltre?

Amennyiben rendelését behordási szolgáltatással kérte, úgy az ingatlanon belül egy helyiséget megjelölhet a szállítóknak, ahová a rendelést kézbesítik – FIGYELEM az adott helyiség baleset és károkozás mentesen megközelíthető kell legyen – amennyiben személyi sérülés, vagy vagyoni kár keletkezésének veszélye áll fent, a futár megtagadhatja a behordást az ingatlanon belülre.

Amennyiben nem behordási szolgáltatással rendelte meg a szállítást, a csomag átadásának helye az ingatlant záró, első zárható ajtó előtti tér = társasháznál a lépcsőházat záró ajtó, kertes háznál a kapu.

Kérhetem e más címre a csomagom?

Csomagjának szállítási címét módosíthatja, de csak a szállítást megelőzően 48 órán túl. A szállítást megelőző napon településen belül van mód és lehetőség címet módosítani – ezt kérheti a futártól is. FONTOS, hogy címmódosítási kérelmet csakis írásban fogadunk el, amit kérjük az ugyfelszolgalat@carryall.hu-ra legyen szíves címezni a csomag követési kódjának megadásával.

Kérhetem e másik időpontra a csomagom?

Amennyiben időkapus kiszállítási módot kért, úgy abban az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot Feladóval – Megbízónk az Ön kérése, és az Ő rendelkezésre álló lehetőségei szerint fogja módosítani a szállítás napját, idejét.

Amennyiben nem időkapus kiszállítási módon vásárolt, abban az esetben csak a szállítást megelőzően 48 órán túl van lehetősége jelezni a módosítási kérelmét. Kérjük vegye figyelembe, hogy rugalmas szállításnál nem áll módunkban adott napra, és időszakra kiszállítást tervezni.

Hogyan tudok az ügyfélszolgálattal kapcsoltba lépni?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 08:30-16:30 között érhető el. Kérjük vegye figyelembe, hogy a telefonon telefonos ügyfélszolgálatunk leterhelt, így kérjük annak írásos formában történő megkeresését.

Tudok e futárral egyeztetni?

A kiszállító kolléga telefonszáma a szállítást megelőző napon kerül Önnek megküldésre a szállítási napot és időt tartalmazó email üzenetben. KÉRJÜK, hogy a kollégát csak szállítás napján keressék, előző nap nem érdemes hívni, hiszen nem fog tudni választ adni a felmerült kérdésekre.

Át tudom e venni a csomagom személyesen?

Igen, viszont csak előzetes, ügyfélszolgálatunkkal/megbízónkkal történő egyeztetés alapján – amit kérünk írásban jelezni az ugyfelszolgalat@carryall.hu címre.

Az értesítőben az áll, hogy szombaton, vagy vasárnap is szállítanak -ez igaz?

Cégünk szombaton és vasárnap is szállít – így az értesítőben megküldött hétvégi kézbesítésről szóló üzenet pontos.

Hogyan tudom kifizetni a csomagomat?

Futárjainknál készpénzben, és bankkártyával is fizethet – kérjük amennyiben módja van rá a kártyás fizetést részesítse előnyben. Amennyiben készpénzben fizet – kérjük készítse elő a pontos összeget meggyorsítva az átadás-átvétel folyamatát.

Megbontható a a rendelés csomagolása átvételkor?

A csomagok átadása az rendelés digitális aláírása és az utánvét összeg kifizetése (amennyiben utánvétes) után történik. Azt megelőzően a küldemény nem kerülhet kibontásra. Az átvételi elismervényen a sértetlen csomagolást és a darabszám szerinti megfelelősséget igazoltatjuk le, valamint tartalmazza a kifizetett utánvét összegét is. Amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyom található, azt a futár jelenlétében jegyzőkönyvezni szükséges – akár digitális formában a futárnál lévő készüléken.

Nem azt kaptam, amit szerettem volna rendelni

Amennyiben nem azt a terméket adták fel Önnek, amit rendelt, kérjük észrevételét a Feladónak jelezze. Cégünk a rendelések szállításáért felelős, annak beltartalma nem a mi kompetenciánk.

English